Alla inlägg under mars 2014

Av Lena Sjögren - 17 mars 2014 14:29

Mår väl som jag förtjänar ! Känner mig så jävla ensam och liten. Ja det e väl mitt eget fel för när jag hittar någon som tycker om mig stöter jag bort honom för att jag kan ej leva upp till hans villkor. Frågan är klarar jag av att bli älskad överhuvudtaget när jag ej kan älska mig själv ? För hur faan ska jag kunna göra det när jag är så jävla kass som människa så varför i helvete skulle någon bry sig om mig ?
Sista månaden har jag gjort saker som ej e jag, blir rädd för mig själv och undrar var det Ka sluta.
Prata med soc idag, hur får du fråga hon jag svara ok ! Men för fy faan vad jag ljuger mår skit vill ej mer nu .
Skulle behöva någon som höll om mig och visa att jag kan få vara älskad och att jag känner mig uppskattad, men jag min dumma jävel super bort det med.
Har alltid sagt att jag ej vill bli hel nykterist, men jo Lena precis det e vad du behöver bli för du klarat ej av att dricka överhuvudtaget . Kan någon banka in fet i huvudet på mig nej bara jag själv.
Sittter nu o funderar på att hoppa på bussen hem, men nej varför har inget hemma som lockar. Stanna här kan jag men hur långt går det då och hur mycket mer misstag gör jag ?
Det kan ingen svara på inte ens jag själv men kan väl ej knappast bli sämre.
Känner mig som sagt så jävla ensam och liten, stora kaxiga Lena som kan allt själv och kan säga nej var e hon ? Hon verkar ha flytt för inte faan finns hon mer, vem vet kanske börjar hon leva en dag igen ...
Ha en bra dag !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards