Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Morrn morrn !

Av Lena Sjögren - 23 januari 2014 09:53

Första natten av många förmodligen är avklarad. Tur jag hade eget täcke och kudde för rummet var så kallt så sov med dubbla täcken.
Igår var jag på mitt första aa möte och kände redan att det är inget för mig, sa till en ur personalen att jag går ut istället för att sitta i en ring och prata högt är inte jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Men jag slapp prata iallafall. Men nästa vecka då ? Kommer aldrig vänja mig att prata högt i en grupp så ja det känns som det kommer vara något som får mig att backa om jag kommer att bli tvingad till det. Jag vill ej sitta på ett morgon möte varje dag och säga - godmorgon Lena och alla ska svara, godmorgon Lena. Som sagt det är inte jag men men får se hur det tar sig nu är jag iallafall här.
Idag ska jag ha inskrivnings samtal med en ur personalen , sen ska jag följa med ner till byn en sväng.
Mycket blandade tjejer här med olika åldrar och olika missbruk . Jag är iallafall ej ensam med spelet .
Saknaden efter någon jag tycker väldigt mycket om är stor men får se det positiva ska han orka leva med mig måste jag genomgå detta även att jag just nu bara vill ta min väska och dra. Men NEJ jag ska ej göra det inte idag iallafall. Klart det snurrar i mitt huvud hur jag ska lösa detta utan att stanna här men just som det är nu ser jag inga andra alternativ än att stanna och försöka få ett värdigt liv....
Ha en bra dag!!!

 
 
Ingen bild

M

23 januari 2014 10:39

Jag går på AA och kände precis som du i början. Men nu trivs jag jättebra och det är helt ok att inte prata, jag säger nästan aldrig någonting. Bara att lyssna ger mig jättemycket. Du är stark!

 
Ingen bild

Cilla

23 januari 2014 17:08

Om du orkar, ge det en chans. Jag går på Al-Anon o det ger mig massor <3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Sjögren - 17 mars 2014 14:29

Mår väl som jag förtjänar ! Känner mig så jävla ensam och liten. Ja det e väl mitt eget fel för när jag hittar någon som tycker om mig stöter jag bort honom för att jag kan ej leva upp till hans villkor. Frågan är klarar jag av att bli älskad överhuv...

Av Lena Sjögren - 16 februari 2014 18:42

Redan söndag, dagarna bara springer iväg. Helgen har bestått av en massa mys med barnen . Först hade jag mollie tis-Tors, Mio kom även ett par timmar på torsdagen. Sen blev det buss resa med Mio o mollie hem till Malmköping, dom åkte hem till pappa...

Av Lena Sjögren - 12 februari 2014 20:25

Morgonen börjades med en skvätt abstinens efter våra bästa år :-) Därefter bakades det kanel bullar med mollie och Jocke som var jätte duktiga att hjälpa till. Ett samtal till rådgivningen blev det också, där blev jag bokad till Gyn kl 3. Det besö...

Av Lena Sjögren - 11 februari 2014 19:54

Igår var jag på möte med soc först sen öppen vården och en date med polisen. Tror jag kom fram till ganska mycket i mitt eget huvud iallafall så ska bara försöka verkställa det med. Sen till råga på allt stötte jag på Nicklas som hotat mig till liv...

Av Lena Sjögren - 9 februari 2014 18:57

Inte e ingen bra dag , tycker det mesta e tråkigt och e allmänt deprimerad. Sitter hemma hos Pether och dricker några liter kaffe och röker några paket cigg och funderar. Känns som jag ej gör något kan jag ju sitta här och ruttna. Visserligen trivs ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards