Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Känslor !

Av Lena Sjögren - 24 januari 2014 08:25

Känslan av att vakna och inse att jag verkligen ej vill vara här för att det ej kommer ge mig något är så stark.
Känner att jag lika gärna kan lägga in mig på psyk för där får jag iallafall någon att prata med. Här känner jag mig ensam och utanför.
Jag vet att jag sagt jag ska försöka och det gör jag. I 2 dagar har jag nu varit här och jag vill ej mer, jag tänker på hur det kommer bli efter första veckan, jag kommer bli knäckt när dom ska börja tvinga mig att prata på möten mm jag kan prata men ej i grupp och säg inte jo det går för nej jag vet att det inte går jag känner mig själv bättre än någon annan av er...
Så om jag ska vara ärlig kommer jag nog ge upp detta , ska ringa min soc tant idag och prata med henne iallafall.
Från det ena till tredje har jag fått tid den 3 för att operera bort mina cell förändringar och idag ska jag ringa Uppsala och se om datum för skall operation är satt. Så tro mig är mycket i mitt huvud nu !!
Trevlig fredag mina vänner !!

 
 
Ingen bild

jenny

25 januari 2014 14:40

Älskade du. Tänk på barnen. Gör det som känns rätt för att du ska må bra för att orka vara en bra mamma. Kanske är det detta du behöver. Kanske inte. Men ge det en chans. Tala om hur du känner och va du vill. Ingen är felfri även om många verkar tro det. Men du är stark som vågar inse att du har fel och brister. Det har jag oxå. Och det är jag stolt över. Hur skulle det se ut om vi va perfekta? Då har ju folk inget o diskutera ;) Men det viktigaste är att du får hjälp att ta tag i de problem du har. Vet inte hur du känner just nu men kämpa på det är det enda ja kan säga. Sålla bort människor som tar energi o värdera dom som ger energi. Kram på dig

 
Evelina

Evelina

25 januari 2014 16:52

Kämpa snälla Lena!!! Du behöver det här, precis som dina fina barn!

Massa massa styrkekramar

http://www.frkadolfssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Sjögren - 17 mars 2014 14:29

Mår väl som jag förtjänar ! Känner mig så jävla ensam och liten. Ja det e väl mitt eget fel för när jag hittar någon som tycker om mig stöter jag bort honom för att jag kan ej leva upp till hans villkor. Frågan är klarar jag av att bli älskad överhuv...

Av Lena Sjögren - 16 februari 2014 18:42

Redan söndag, dagarna bara springer iväg. Helgen har bestått av en massa mys med barnen . Först hade jag mollie tis-Tors, Mio kom även ett par timmar på torsdagen. Sen blev det buss resa med Mio o mollie hem till Malmköping, dom åkte hem till pappa...

Av Lena Sjögren - 12 februari 2014 20:25

Morgonen börjades med en skvätt abstinens efter våra bästa år :-) Därefter bakades det kanel bullar med mollie och Jocke som var jätte duktiga att hjälpa till. Ett samtal till rådgivningen blev det också, där blev jag bokad till Gyn kl 3. Det besö...

Av Lena Sjögren - 11 februari 2014 19:54

Igår var jag på möte med soc först sen öppen vården och en date med polisen. Tror jag kom fram till ganska mycket i mitt eget huvud iallafall så ska bara försöka verkställa det med. Sen till råga på allt stötte jag på Nicklas som hotat mig till liv...

Av Lena Sjögren - 9 februari 2014 18:57

Inte e ingen bra dag , tycker det mesta e tråkigt och e allmänt deprimerad. Sitter hemma hos Pether och dricker några liter kaffe och röker några paket cigg och funderar. Känns som jag ej gör något kan jag ju sitta här och ruttna. Visserligen trivs ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards