Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Söndag !

Av Lena Sjögren - 26 januari 2014 11:28

Dagarna går alldeles för sakta men imorgon är det dags att fatta ett beslut med soc. Har pratat och funderat mycket även fått höra att jag kanske gav mig in i en behandling under fel tid punkt. För att klara en behandling ska man gärna vara mottaglig och det är jag ej just nu även om jag vill. Har 2 kommande operationer där av en får mig att bli rädd fysiskt då jag ej vet om jag har cancer eller ej, alla säger klart du ej har medans personalen här förstår hur jag tänker och min oro. Den andra är en skall operation på minst 5 timmar som ska förhoppningsvis göra så jag får till aka känsel i huvudet, om inte måste jag göra en till då elektroder ska sättas i huvudet och jag får en dosa på utsidan. Detta ska göras 5 mars klart jag ej mår bra över detta och klart jag ej mår bra över hur jag lever.
Men men som sagt beslut ska fattas och väljer jag att åka e jag välkommen tillbaka. Och det är JAG som ska fatta detta beslut ingen annan ej mamma, Morgan, syster mina barn mina vänner INGEN annan än jag själv !!!
Ha en bra dag !!!

 
 
Ingen bild

Peter

26 januari 2014 11:48

Hoppas att allt går bra för dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Sjögren - 17 mars 2014 14:29

Mår väl som jag förtjänar ! Känner mig så jävla ensam och liten. Ja det e väl mitt eget fel för när jag hittar någon som tycker om mig stöter jag bort honom för att jag kan ej leva upp till hans villkor. Frågan är klarar jag av att bli älskad överhuv...

Av Lena Sjögren - 16 februari 2014 18:42

Redan söndag, dagarna bara springer iväg. Helgen har bestått av en massa mys med barnen . Först hade jag mollie tis-Tors, Mio kom även ett par timmar på torsdagen. Sen blev det buss resa med Mio o mollie hem till Malmköping, dom åkte hem till pappa...

Av Lena Sjögren - 12 februari 2014 20:25

Morgonen börjades med en skvätt abstinens efter våra bästa år :-) Därefter bakades det kanel bullar med mollie och Jocke som var jätte duktiga att hjälpa till. Ett samtal till rådgivningen blev det också, där blev jag bokad till Gyn kl 3. Det besö...

Av Lena Sjögren - 11 februari 2014 19:54

Igår var jag på möte med soc först sen öppen vården och en date med polisen. Tror jag kom fram till ganska mycket i mitt eget huvud iallafall så ska bara försöka verkställa det med. Sen till råga på allt stötte jag på Nicklas som hotat mig till liv...

Av Lena Sjögren - 9 februari 2014 18:57

Inte e ingen bra dag , tycker det mesta e tråkigt och e allmänt deprimerad. Sitter hemma hos Pether och dricker några liter kaffe och röker några paket cigg och funderar. Känns som jag ej gör något kan jag ju sitta här och ruttna. Visserligen trivs ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards